سلام عزیزم به وبلاگ دودوست عاشق خوش اومدی امیدوارم ازوبلاگ دودوست نهایت استفاده را کرده باشی فدات عزیزم نظرهم یادت نره برای همایت وبلاگ نظر یادتون نره قصه من و پاییز بیست و نهمین طلوع پاییزی ام

دودوست عاشق

رای رسیدن به تو سوگندها نوشتم بروی گلبرگ های زیبای گل شقایق و حال برای رسیدن به جدایی اشکم را با یاد تو می ریزم و عشقم را با یاد شقایق پرپر می کنم تا فراموش کنم

قصه من و پاییز بیست و نهمین طلوع پاییزی ام

 

چه سالهایی گذشت و چه روزهایی آمد
 
هر فصل به عشق پاییز ، باران بارید و بهار شد و گرمای قبل از خزان آمد
 
و من مثل برگی در بین باد و باران و تگرگ، آخر قصه چیزی نیست جز مرگ
 
و عاشقانه فارغ از پایان زندگی ام، نفس میکشم در غوغای این دنیا و هیاهوی فصل ها
 
به عشق اینکه پاییز من بهار زندگی ام است 
 
به عشق اینکه همچنان به امید دیدن پاییز نفسهایم با عشق می آید و میرود
 
تولدی دوباره ، دوباره پاییز و پایان روزهای تکراری 
 
خسته از فصل های گذشته ، خرسند از اینکه در فصل خویش به سر میبرم
 
در ماه مهر هستم و برگهای زردی که پوشانده این دنیای بی عاطفه را
 
میلاد من است و نسیمی که با خود برده هوای مسموم قلبم را 
 
و من متولد شدم در فصلی که با تمام وجود دوستش دارم و به آن افتخار میکنم
 
نه به این خاطر که در آن متولد شدم ، به خاطر زیبایی اش ، غرورش ، احساسش
 
و فصل ها آمدند و گذشتند ، اما از پاییز نمیتوان گذشت 
 
و من در این فصل انتظار نشسته ام چشم انتظار
 
چشم انتظار برگی که همیشه سبز بود و اینک با رنگی زرد 
 
آرام بر روی زمین می افتد ، تا زیبا کند تن این زمین تشنه را
 
آه ! چه زود میگذرد ، مثل لحظه افتادن برگها بر زمین 
 
مثل یک چشم به هم زدن ، مثل همین آه گفتن
 
انگار همین دیروز بود ، انگار آن دیروز همین امروز بود 
 
انگار ما در فرداییم و حسرت امروز را میخوریم
 
و من با همان احساس دیروزم دوباره مینویسم
 
از فصل خویش ، از قلب خویش ، از تولد دوباره ام
 
یک موی سپید دیگر ، این  آینه و چهره ای دیگر و 
 
این قصه همچنان ادامه دارد ،  تا وقتی خدا ب

خواهد....


نظرات شما عزیزان:

ابوالفضل
ساعت10:51---15 بهمن 1392
سلام میشه تبادل لینک داشته باشیم

abolfazl-tnha.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:, ] [ 10:15 ] [ اسیرانتظار ] [ ]